Beoordelingen van Mr. Sushi Zwolle
Recente recensies
Kuiper
Het was weer heerlijk!!!
Kelly
Lotte
Favoriete sushi restaurant om te bestellen. Goede prijs kwaliteit verhouding, snel bezorgd en altijd lekker.
Ciska
Heerlijk genoten en snel geleverd. Top.
Unsal Beyaz
Super snel bezorgd Beste sushi van Zwolle.
Quinten
Ann
Eten is lekker zoals altijd. Alleen wat een prijsverhoging. Wauw
Quinten
Jan Bruins
Op het afgesproken tijdstip stond mijn bestelling niet gereed voor het afhalen. Ik moest nog tenminste 10 minuten wachten omdat de bediening zojuist was gewisseld. Wederom (2e keer) een teleurstellende ervaring m. b.t. de gedragslijn van de bediende. Overigens was de persoon in kwestie voorkomend genoeg , maar reageerde naar mijn mening niet professioneel genoeg op mijn vragen en houding. Derhalve ben ik zonder afname van de bestelling huiswaarts gekeerd. De vragen betroffen uitleg van de rekening met name t. a.v. de SUB en plastic tasje respectievelijk 0,65 euro en 0,25 euro. Het plastic tasje bleek een van papier te zijn. Ik leef met de gedachte dat het voor u een verdienmodel is. De verklaring waarom ik geduld zou moeten hebben was naar mij idee simpel geweest, echter. Tenslotte gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat ik met een vooringenomen belast was. Helaas werd deze naar mijn idee bevestigd.
Marlous
Lekker eten en wordt rekening gehouden met eetwensen. Prima bezorging
Mike
Was weer heerlijk. Ook fijn dat de gratis Box C ook vegetarisch kon! Ik krijg wel telkens soja en stokjes, terwijl ik aangeef dat we die al hebben.
Brian
Menno
Gewoon top
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Quinten
Ireen
Snel geleverd en heerlijk gegeten! Super
Marleen
Heerlijk verse sushi! Nog nooit zulke heerlijke en dikke plakken sushami gehad, zeer smakelijk
Maartje
Was erg goed en op de bestelde tijd bezorgd! Hadden alleen geen stokjes gekregen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Quinten
Quinten
Susan
Heerlijke sushi. Wel ruim halfuur te laat. Groot minpunt als je nog een verdere planning hebt
Marielle
Nogmaals gesproken ben ik erg tevreden over de kwaliteit en snelheid van bezorgen. Nu duurde bezorging 2,5 uur. Ook de sushi was minder lekker en de gyoza koud. Erg jammer!
S
We hebben bijna 2,5 uur moeten wachten op ons eten. Gelukkig was het eten verder prima!
Eline
Eten was lekker alleen 2,5 uur op moeten wachten zonder berichtgeving hierover.
Kirsten
2,5 uur gewacht op een bestelling… Ik snap dat het een keertje druk kan zijn, maar dit was echt diep triest. 19:00u besteld en om 21:30u eindelijk kunnen dineren. Om 20:00u gebeld en “het staat klaar, als er een bezorger is komt het jullie kant op. 20 minuten ongeveer.”… Om 21:20 nog maar eens gebeld: “ik ga de bezorger even bellen… met 5 minuten staat hij voor de deur!” Het eten was lekker, maar ik zal hier niet snel weer bestellen. Geen aanrader!
Bram
Duurde 2,5 uur
M.Smit
Het duurde erg lang voor de bestelling bezorgd was, de sushi met gefrituurde garnaal was echt koud en dat was wel erg jammer. De andere keren was het echt een stuk beter.
Kelly
Het eten is zoals altijd weer ontzettend lekker! Bezorger was ook best snel ondanks dat ik op een vrijdag avond heb besteld! Nog nooit problemen gehad met het bestellen of de bezorging!
Quinten
Samantha
Altijd lekker snel bezorgd en de warme dingen zijn nog goed warm top service
Quinten
Eveline Sahusilawane
De kwaliteit van de sushi was niet zoals ik deze gewend ben van jullie. We hadden nu een gratis box c maar als ik hier echt 70 euro voor had betaald had ik het echt zonde gevonden. De sushi was slordig gerold en viel daardoor ook uit elkaar. Het was verder wel erg fijn dat er goed gecommuniceerd werd dat de bestelling 20 min later zou komen.
Eddie
Sushi was zoals altijd uitstekend. Maar wat dan wel erg teleurstellend was de 3 flesjes sojasaus bij een een bestelling van bijna 160€. Geef je aan geen gember te willen hebben krijg je dat wel maar wordt er “bezuinigd” op sojasaus. Beetje jammer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Quinten
Mariska Zwolschen
We hebben een crispy tuna rol besteld maar kregen een kip rol gebeld en toen werd er aangegeven dat we wel tonijn hadden gehad wat niet waar was kregen we snel een nieuwe maar was het weer de kip ik kan je de foto laten zien dat was geen tonijn.. daar wel goed de balen van in heb er voor betaald en deze rol vind ik niet lekker maar dan er dan ook nog aan de telefoon wordt gezegd dat het tonijn is terwijl dit niet zo is. Jammer smet op onze bestelling
Maureen
Ik werd gebeld met een vraag over mijn bestelling, super klantvriendelijk! Sushi was heerlijk.
Quinten
Brenda
.
Tijdsbestelling al vroeg geplaatst, maar de bestelling was 45 minuten telaat. Zelf achteraan moeten bellen, niet even van tevoren ingelicht. Het eten was goed, maar de organisatie bizar slecht. Dit is al de tweede keer helaas…. Het eten is verder echt top, maar de bezorging of het contact met klant mag echt beter.
Robin Jansman
Bezorging een half uur te laat,
Valentina
Lekker eten, snel bezorgd
Quinten
Caro
Ik vondt de sushi crispy helemaal niet lekker en het was warm vondt ik al helemaal niet lekker
Lise
Bijna twee uur moeten wachten op het eten. Het was overduidelijk dat de suchi al te lang had gestaan de gefrituurde sushi was niet meer te eten. De overige sushi zat aan de deksel en smaakte een stuk minder lekker dan anders . Dit was niet de kwaliteit die ik van jullie gewend ben!! Normaal geef ik jullie een dikke 8 . Dit was echt een 5
Quinten
Gert
Patricia
Quinten
Anoniem
Super lekkere sushi! Bestelling kwam hartstikke op tijd! Zeer leuke verrassing en boodschap ontvangen bij de bestelling!
Selma
Al jaren klant en zeer tevreden over de kwaliteit. Alleen deze keer was de kip van de pokebowl net te doorbakken en helaas de garnaal van de ebi fry niet helemaal gaar. Hoop dat dit eenmalig was.
Annemarie Noorlag
Het was heerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Natasja
Warme producten waren niet erg warm meer. Misschien beter verpakken.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Quinten
Jeroen en Christa
Zoals altijd vers en erg lekker.
Lisette Paalman
Altijd overheerlijk maar wel duur. Had aangegeven geen wasabi en gember in het kader tegen verspilling zat het er toch bij
Allard Schelhaas
Top!
M
Het eten is altijd lekker en komt altijd heelhuids aan. Alleen is het altijd zo laat. Ik heb het 35 minuten na afgesproken tijd ontvangen. Dat vind ik wel slecht. Als het zo lang duurt, heb die eerdere tijd dan niet als optie bij het bestellen.
Barbara
Deze keer was alles nog lekkerder dan normaal, vooral de ebi tempura rol was lekker, de tempura was nog knapperig.
Quinten
Alex Hoekstra
Heerlijk als altijd en de bezorging vriendelijk als altijd!
Dennis
Heb na het bericht dat de bezorger onderweg is nog 45 min moeten wachten op het eten. Eenmaal ontvangen was 1 sushibox onherkenbaar doordat het waarschijnlijk is gevallen. Heb vaker besteld en dat was goed. Hier baalde ik wel van. Is al niet goedkoop.
Mai
Sushi was lekker, kwam wel 45 min te laat
Wilma.wezenberg@hotmail.com
Prima
Glenn
Snel en makkelijk besteld en in huis. Helaas waren de (warme) gerechten niet meer warm.
P
Duurt even, kost wat, maar wat een lekkere sushi :)
San
Altijd goed hier
Robert
Sushi was een uur later dan beloofd op locatie. Aan de kwaliteit merkte je dat het een drukke dag was. Afwerking was slecht
van t Slot
Heerlijke sushi besteld, kwam wel half uurtje later dan bij bestelling opgegeven, maar dat maakte de smakelijke sushi helemaal goed
L M S
Ruim 3 kwartier gewacht, de status van de bezorging kwam pas na een half uur. Moeilijk te bereiken via telefoon. Eenmaal aan de telefoon geen excuses. Klantvriendelijk is dat niet. Sushi en Pokebowl waren heerlijk.
Reactie van Mr. Sushi
Beste LMS, wat vervelend dat u zolang heeft moeten wachten. Heeft u later alsnog naar het filiaal gebeld? Zo niet vraag ik u een mailtje te sturen naar info@mrsushi.nl en dan lossen we het netjes op. Team Mr Sushi
Tom
Top!
Patrick
We hebben vaker bij jullie besteld. Het eten is altijd goed en de bezorging snel. Gisteren moesten we 2,5u wachten. Ik begrijp dat het druk kan zijn, maar verwacht dat je dit aangeeft bij het bestelproces. Toen jullie onderdeel van zwolle-eet.nl waren was er een indicatie van bezorgtijd. Dat heb ik nu gemist. Toen ik na 2 uur belde was degene die de telefoon beantwoorde vriendelijk. Ze legde uit dat het druk was. Roch bestel ik voorlopig ergens anders. Wellicht kunnen jullie voortaan een indicatie geven van de bezorging/bereidingstijd. Of bij grote drukte geen bestelling meer aannemen. De loempia's waren koud toen ze aankwamen.
Reactie van Mr. Sushi
Beste Patrick, dank voor uw reactie. De feedback wat betreft de bezorgtijd zullen we meenemen in ons team. Team Mr Sushi
Myrthe Lomans
Het was ruim 75 minuten te laat. Terwijl we 2 uur voor gewenste bezorgtijd al besteld hadden…. Echt heel jammer van het wachten.
Reactie van Mr. Sushi
Beste Myrthe, wat vervelend dat u zolang heeft moeten wachten. Heeft u later nog naar het filiaal gebeld om het op te lossen? Zo niet vraag ik u een mailtje te sturen naar info@mrsushi.nl en dan lossen we het netjes op. Team Mr Sushi
Gerrit Lindeboom
Doordat de bezorging 30 minuten te laat was, waren de warme producten lauw en minder lekker crunchi
Karin
Sushi was lekker, maar meer dan 3 uur moeten wachten. Hopelijk kunnen jullie dit in het vervolg beter regelen. Normaal betere ervaring hiermee.
Quinten
Thirza
De sushi is eigenlijk altijd van top kwaliteit. Heerlijk! Op drukke dagen duurt de bezorging wat lang, maar dat is dan ook logisch.
Alex Hoekstra
Tot op heden gewoon altijd goed!
Sjoerd
Lekker gegeten, veel te lang moeten wachten. Laatste tijd komt dat vaker voor
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Quinten
Janine
Dumplings waren al erg afgekoeld, eigenlijk koud. Mail dat bezorging onderweg was kwam vrij snel… jammer dat het er pas 45 minuten later was.
Tjitske
Was weer heerlijk! Alleen de kip vonden wij dit keer iets droger dan normaal
Carolein Kuiper
Het viel helaas uit elkaar als je het wou pakken en als je wou deppen in de sojasaus viel het al uit elkaar
Ttk
M
Heerlijke Sushi's netjes verpakt en vriendelijke bezorgers
Quinten
Jelle Scholte
Het eten was lekker, we bestellen vaker. Helaas was de bestelling erg laat. Bijna 1,5 uur terwijl we om de hoek wonen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Unitli
Bouwmeester
Om positief te beginnen werd ik over de bezorging erg goed op de hoogte gehouden. Wat de pokebowl betreft was het voor mij echt een tegenvaller, de ingredienten bestonden uit korkante kip een sausje rijst edamame bonen avocado komkommer en een vleugje bosui. Ik miste onder andere zeewier wat toch zeker hierbij hoort evt wortel of iets dergelijks. In mijn thuisplaats zou deze voor 15 euro rijkelijk gevuld zijn met meer ingredienten en goed op temperatuur ipv lauw Voor mij voorlopig niet weer
Kuiper
De sushi viel uit elkaar
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Quinten
Lisette Paalman
Onze favoriete sushi overheerlijk
Amish
Quinten
Esther
Het eten was heerlijk. Duurde wel lang voordat het bezorgd werd.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Esther, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.
Quinten
henk wilmink
als ik bestel en vraag om het 18:00 te bezorgen en het wordt 17:10 al bezorgt moet ik spreken dat ik toevallig thuis was en niet in een winkel rondliep om boodschappen te doen
Reactie van Mr. Sushi
Hi Henk, onze excuses voor dit ongemak. We zullen hier de volgende keer weer extra alert op zijn!
Willemien de Bruin
Wick wijma
Bestelling kwam 50 min te laat. Na 30 min gebeld. Twee onvriendelijke dames aan de lijn gehad die beiden iets anders zeiden over de status vd bestelling. Geen goede ervaring helaas
Reactie van Mr. Sushi
Hi Wick, onze welgemeende excuses voor de langere bezorgtijd. Daarnaast vervelend dat u de service als klantonvriendelijk ervaren had, dit is niet onze bedoeling geweest. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn.
Reactie van Mr. Sushi
Beste Robert, wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de sushi niet was wat u van ons gewend bent. Als u nog geen contact heeft opgenomen met het filiaal in Zwolle, vraag ik u om een mail te sturen naar info@mrsushi.nl